Παρασκευή, 25 Μαΐου 2018

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2018

08.45 - 09.15

Προσέλευση / Εγγραφές

09.15 - 09.30

Χαιρετισμοί - Εισαγωγή στο Συνέδριο

  • Νικόλας Κονδάκης, Head of Conferences & Awards, Boussias Communications
  • Νερίνα Κομιώτη, Director General, ΣΔΕ
09:30 - 11:30 Ενότητα #1

MARKETING in the post GDPR Era. Is GDPR an opportunity to do better business on a cleaner ground?

  • Mια σύντομη επισκόπηση στο GDPR
  • Πώς επιδρά το GDPR στο Marketing και πόσο πρέπει να αλλάξουμε;
  • Απόκτηση και Επεξεργασία Δεδομένων: Τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει»
  • Ποιες αλλαγές απαιτούνται κατά τη διαδικασία απόκτησης δεδομένων;
09:30 - 10:20
The compliance officer

"Countdown to the GDPR - What Marketers Needs to Know"

Παρόλο που ο νόμος θα είναι σε πλήρη ισχύ σε λιγότερο από δύο μήνες, έχετε ακόμα καιρό να εξασφαλίσετε ότι ο οργανισμός σας και οι marketing δραστηριότητές σας θα είναι συμμορφωμένες. Ο David θα καλύψει πολλά μας κενά με:

  • Σύντομη αναφορά στο διεθνές περιβάλλον του Privacy και τις προϋποθέσεις συμμόρφωσης
  • Επισκόπηση των οδηγιών GDPR και ePrivacy
  • Ανάλυση των marketing δραστηριοτήτων που έχει επίπτωση ο νόμος
  • Επιχειρησιακά βήματα για τη συμμόρφωση με τα ατομικά δικαιώματα, τους ελέγχους δεδομένων και το email marketing

Θα έχουμε επίσης την ευκαιρία να συζητήσουμε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε martech & marketing automation λύσεις για να αποδείξετε τη συμμόρφωση για τα προσωπικά δεδομένα πελατών σας και την προάσπιση των αντίστοιχων δικαιωμάτων τους.

    David Fowler, Head of Compliance and Deliverability, Act-On Software
10:20 - 10:50
The data strategist

"Data Driven Marketing Post GDPR - How will your marketing change?"

Είναι ο χώρος του marketing και οι marketers έτοιμος για το GDPR και τα πολλαπλά πλεονεκτήματα που επιφέρει η επιβολή του στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο αγοράς, καταναλωτή και την καθαυτή χρήση δεδομένων; Με τη διείσδυση του real time bidding (RTB) και την αύξηση που παρατηρείται στην αγορά κοινών με programmatic τρόπο, οι marketers πλέον εναπόκεινται στις εταιρείες τεχνολογίας να γνωρίζουν τους πελάτες τους, ποιοι είναι, πώς συμπεριφέρονται, πού βρίσκονται και πώς θέλουν να τους απευθύνονται. Το GDPR είναι μια ευκαιρία για τους Marketers, δίνοντάς τους μια νέα ματιά και προσέγγιση στο πώς να επανεστιάσουν στη διαθεσιμότητα, ακρίβεια και ευστοχία των δεδομένων τους. Η αξιοποίηση ερευνών συμπεριφοράς και προσωπικότητας, τα ακριβή και αξιόπιστα δεδομένα καταναλωτών, θα οδηγήσουν σε πιο προσωποποιημένες και συνδετικές εμπειρίες για τους εν δυνάμει πελάτες.

    Oliver Klander, Business Development Director, CA Commercial - Cambridge Analytica
10:50 - 11:00

"Is there a future for remarketing?"

    Πέννυ Κοντογεώργου, ICT & DATA PRIVACY LAW EXPERT, Partner at Zoulovits - Kontogeorgou LL.P Law Firm
11:00 - 11:10

"GDPR: How to Tackle Consent and Preference Management"

    Ian Evans, Managing Director, OneTrust EMEA
11:10 - 11:20

Q&A Session

11:20 - 11:50

Διάλειμμα - Καφές

11:50 - 13:55 Ενότητα #2

Operational Excellence and Automation in the GDPR compliance process - Case Studies & Best Practices

  • Ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν την αξιοποίηση των δεδομένων;
  • Ποιες data analytics τεχνολογίες εξελίσσουν το direct marketing και πώς πρέπει να προσαρμοστούμε σήμερα;
  • Ποια είναι η επόμενη μέρα στο data availability;
  • Πώς θα αποκτήσετε μια state-of-the-art προσέγγιση για την απόκτηση της συναίνεσης του πελάτη;
  • Ποιες ενέργειες απαιτούνται για το χτίσιμο εμπιστοσύνης με τον πελάτη;
  • Ποιες μεθόδους μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να προσφέρουμε βέλτιστη εμπειρία;
  • Πώς οι email marketers, publishers, agencies, marketers θα αποφύγουν παγίδες και θα αξιοποιήσουν τις βέλτιστες πρακτικές;
11:50 - 12:20
"The Unification Queen"

"Optimizing Your User & Customer Data Forms For GDPR"

  • Με τις επιπλέον απαιτήσεις για τη συλλογή άδειας χρήσης προσωπικών δεδομένων σύμφωνα με τον Κανονισμό του GDPR πως μπορούν οι marketers να εξασφαλίσουν πως οι λίστες τους δε θα μικρύνουν?
  • Εφόσον το GDPR είναι φτιαγμένο να δίνει δύναμη και να προασπίζει τις επιλογές του καταναλωτή, εμείς πως θα επιτύχουμε ισορροπία ανάμεσα σε μια ευχάριστη και ικανοποιητική καταναλωτική εμπειρία όταν ζητάμε την άδεια τους και ταυτόχρονα να είμαστε σύννομοι?

Αυτές είναι και οι προκλήσεις που οι marketers θα χρειαστεί να ανταπεξέλθουν, αφού αν δεν δοθεί αρκετή προσοχή στο user journey κινδυνεύουμε με μείωση της ανάπτυξης email και data λίστας μας άρα και με ενδεχόμενη μείωση στα έσοδα μας.

Η Kath με την ομιλία της θα εξετάσεις ποιες αλλαγές είναι απαραίτητες να γίνουν καθώς και ποιοι παράγοντες μπορούν να τεσταριστούν όταν γίνονται κινήσεις βελτιστοποίησης στις φόρμες εγγραφής και καταγραφής user data προς συμμόρφωση με το GDPR.

Τέλος θα είμαστε από τους πρώτους που θα πάρουμε στοιχεία από το report που μόλις κυκλοφόρησε: «Preparing for GDPR: The State of Retail Email Subscribe Forms in 2018».

    Katherine Pay, Founder & CEO, Trainer for Email Marketing & Personalization, Holistic Email Marketing
12:20 - 12:30

"Email Marketing Campaigns under GDPR"

  • Αλέξανδρος Νούσιας, Νομικός Σύμβουλος, AQS
  • Χρίστος Κόζιαρης, IT Risk Management Consultant | MBA, MSc, CRISC (Certified in Risk and Information Systems Control), COBIT & Μηχανικός Πληροφορικής, AQS
12:30 - 12:50

"GDPR: Tackling the challenges for Operational & Marketing Excellence - Εμπειρίες από το πεδίο της μάχης"

    Νίκος Μαρουλιανάκης, ΙΤ Manager/ Head of Enterprise Data Management, Security & Infrastructure, Interamerican
12:50 - 13:00

"Εμπειρίες και Διδάγματα από τη συμμόρφωση των εταιρειών στον κλάδο της διαφήμισης με τον κανονισμό του GDPR"

    Λευτέρης Αναστασάκης, Αντιπρόεδρος, PRIORITY
13:00 - 13:40
The publisher growthacker

"Project Demeter and how to do more with less in the media and publishing industry"

H Δήμητρα (Demeter) είναι η θεά της γεωργίας και ήταν υπεύθυνη για τις καλλιέργειες και τα εύφορα εδάφη στη γη. Η Le Figaro Group έδωσε στο project για συμμόρφωση με το GDPR το όνομά της. «Θέλουμε να πιστεύουμε ότι το GDPR είναι μια ευκαιρία για να κάνουμε τη δουλειά μας καλύτερα σε καθαρότερο έδαφος. Σήμερα είναι πιο σημαντικό από ποτέ να αποκτήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα οφέλη από τα δεδομένα, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα μια state of the art προσέγγιση. Αυτή περιλαμβάνει - σε κυρίαρχο σημείο - την εμπιστοσύνη με το βασικό κοινό μας, την οποία αποκτούμε το να μοιραζόμαστε την συναίνεσή του. Αυτό καταλήγει στο να λάβει τη βέλτιστη εμπειρία.»

    Samuel Profumo, Chief Data Officer, Groupe Figaro
13:40 - 13:55

Q&A Session

13:55 - 14:45

Διάλειμμα - Γεύμα

14:45 - 17:00 Ενότητα #3

What does the future hold? Let's work on the here and now!

  • Ο ρόλος του DPO και η σχέση του με το marketing
  • Πώς θα επηρεάσει το ePrivacy την αγορά της διαφήμισης στο εγγύς μέλλον;
  • Γιατί πρέπει να δράσουμε σήμερα;
  • Πώς το DPIA (Data Protection Impact Assessments) συσχετίζεται το GDPR;
14:45 - 15:10
The authority on media sustainability

The GDPR and Online Media & Advertising

- Live Link with Dublin Ireland over Skype

Ο «ειδήμων του είδους» και συγγραφέας του «A History of the Internet and the Digital Future» που είναι και στο reading list του Harvard και του Stanford θα μας παρουσιάσει το πώς επηρεάζονται τα Online Media και Διαφήμιση από το GDPR δίνοντας μας τη «μεγάλη εικόνα».

    Dr Johnny Ryan, Head of Ecosystem for PageFair
15:10 - 15:30

"GDPR: Δραστηριότητες Marketing και ο ρόλος του ΥΠΔ (DPO - Data Protection Officer)"

    Αντώνης Ευαγγελίδης, Chief Ethics/Compliance & Data Privacy Officer, ΒΙΑΝΕΞ Α.Ε και ΒΙΑΝ Α.Ε
15:30 - 15:45

"H σημασία του Data Protection Impact Assessment στον τομέα του marketing"

    Σπύρος Τάσσης, Πρόεδρος, Ελληνική Ένωση για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων και την Ιδιωτικότητα
15:45 - 16:15
The policy challenger

"ePrivacy and consequences for the digital ad market"

Ο κανονισμός ePrivacy απειλεί να επιδράσει αρνητικά στην αγορά των digital media και της διαφήμισης. Στην παρουσίασή του, ο Allan Sorensen θα εξηγήσει τους λόγους και θα μοιραστεί τα τελευταία insights γύρω από νομικές, τεχνικές και πολιτικές προκλήσεις στις διαπραγματεύσεις που τρέχουν.

    Allan Sorensen, COO of IAB Denmark & Chairman of the Policy Committee of IAB Europe
16:15 - 17:00
"Ask the expert" session

Οι σύνεδροι και η Ελληνική αγορά ρωτούν για όλα όσα θέλουν να μάθουν για το GDPR
45 λεπτά πρακτικών ερωτήσεων και απαντήσεων -με συμμετοχή διεθνών ομιλητών, marketing και compliance experts- θα λύσουν όλες τις απορίες των marketers επαγγελματιών (διαφημιστών και διαφημιζόμενων, digital marketers, email marketers κλπ), ως προς την άμεση συμμόρφωση με τον Κανονισμό του GDPR και την διαχείριση των data.

Στο "Ask the expert session" συμμετέχουν οι:

  • Ian Evans, Managing Director OneTrust EMEA
  • Αντώνης Ευαγγελίδης, Chief Ethics/Compliance & Data Privacy Officer, ΒΙΑΝΕΞ Α.Ε και ΒΙΑΝ Α.Ε
  • Αλέξανδρος Νούσιας, Νομικός Σύμβουλος, AQS
  • Katherine Pay, Founder & CEO, Trainer for Email Marketing & Personalization, Holistic Email Marketing
  • Allan Sorensen, COO of IAB Denmark & Chairman of the Policy Committee of IAB Europe

Συντονισμός:

    Άντα Κυρκιλή, Business Transformer & Digital Accelerator, Σύμβουλος Διοίκησης, Χρυσή Ευκαιρία
17.00

Κλείσιμο - Συμπεράσματα

  • ΧΟΡΗΓΟI
AQS
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team