Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2018

Είσοδος Χρήστη

To πρόγραμμα των workshops

Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2018

ΟΤΕAcademy, Αίθουσα Σ123
09.00 - 09.30

Προσέλευση / Εγγραφές

WORKSHOP #1
09:30 - 10:30
The Unification Queen

Realise The Benefits Of Holistic Testing

  • Ιδανικό workshop για όσους επαγγελματίες του marketing στοχεύουν να ενδυναμώσουν τις ενέργειες marketing τους με email marketing δραστηριότητες
  • Testing, testing & how to’s για αποτελεσματικότητα στο acquisition & conversion
  • Πως ενσωματώνουμε και χτίζουμε υποθέσεις που οδηγούν σε δράση και απαντήσεις καταναλωτών στα ερωτήματα και test scenarios (how to build a hypothesis into your emails, to drive the actions that provide the answers you’re looking for.
  • Καλές πρακτικές χρήσεις push & pull τακτικών για καλύτερο email marketing Performance
  • Τακτικές τεστ και αξιολόγησης για αποτελεσματικότητα

Katherine Pay, Founder & CEO, Trainer for Email Marketing & Personalization, Holistic Email Marketing

10.30 – 10.45

Διάλειμμα – Καφές - Σνακ

WORKSHOP #2
10.45 – 11.45
The publisher growthacker

Detailed Publishers Checklist & User Consent

  • Τι σημαίνει πρακτικά για ένα δημιουργό περιεχομένου και media website η συμμόρφωση με το το GDPR
  • Ποια είναι τα to dos και το checklist για να μη βαδίζει ένας publisher ή site owner στα τυφλά;
  • Απόκτηση και Επεξεργασία Δεδομένων: Τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» για το user consent

Samuel Profumo, Chief Data Officer, Groupe Figaro

11.45 – 12.15

Διάλειμμα – Καφές - Σνακ

WORKSHOP #3
12:15 – 13:30
The compliance officer

The Marketer’s Checklist for GDPR compliance

  • Σε αυτό το ειδικό και πολύ πρακτικό workshop οι marketers, digital marketers και όσοι ασχολούνται με το data marketing στην εταιρία τους θα έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν τη δικιά τους checklist με πρακτικά to do’s και βήματα.
  • Ιδανικό για όσους δεν έχουν ίσως ξεκινήσει, ώστε να πάρουν απάντηση στα ερωτήματα «από πού ξεκινάει κανείς και τι πρέπει να κάνει τώρα που έχουμε μόνο δύο μήνες μπροστά μας να ανταποκριθούμε».
  • Σίγουρα όμως αποτελεί μια ευκαιρία για όσους είναι ήδη σε compliance mode να κάνουν ένα sanity check στις λίστες και τα βήματα που έχουν ήδη κάνει και τι μπορεί ακόμα να απομένει σε αυτή τη διαδικασία συμμόρφωσης που δε σταματά παρά μόνο ξεκινά στις 25 Μάιου 2018 και με πρόστιμα ήδη να εφαρμόζονται σε υποκαταστήματα πολυεθνικών εταιριών.

David Fowler, Head of Compliance and Deliverability, Act-On Software

WORKSHOP #4
13:30 - 14:00
The data strategist

Data Checklist and Roadmap for Advertisers

  • Πώς επιδρά το GDPR στο Marketing και πόσο πρέπει να αλλάξουμε τις διαδικασίες Απόκτησης και Επεξεργασίας Δεδομένων πελατών και εν δυνάμει καταναλωτών ανάλογα με τη χρήση και το ρόλο στην αλυσίδα του marketing και της προβολής.
  • Checklists και πρακτικές λίστες με to do’s για τους διαφημιζόμενους

Oliver Klander, Business Development Director, CA Commercial – Cambridge Analytica

Κλείσιμο – Συμπεράσματα

  • ΧΟΡΗΓΟI
AQS
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team